Recenzja D. B. Foryś „Mroczna obietnica”

 Gdy mężczyzna z przeszłością pragnie dziewczyny pełnej nadziei, nigdy się nie podda.
Spokojne życie Kornelii i Alana zostaje brutalnie przerwane, kiedy dawny wróg znów daje o sobie znać. Mogą uciec lub wrócić do świata, o którym oboje woleliby zapomnieć. Sytuację dodatkowo komplikuje fakt, że do gry wkracza ktoś jeszcze…
Wspólny cel sprawia, że zyskują potężnego sprzymierzeńca. Złość, śmierć, strach i ból podążają za nimi niczym cień, a marzenia o szczęśliwej przyszłości zaczynają się oddalać. Jeśli chcą być razem, muszą stać się bezwzględni jak ich prześladowca, inaczej przegrają wszystko.Mafijne porachunki, pasja, pożądanie, fascynacja i złożona mroczna obietnica, której oboje za wszelką cenę pragną dotrzymać.

 

Rok wydania:  2022
Format: Książka
Liczba stron: 252
Cykl: Ukryte w ciemności
Tom II


„Mroczna obietnica” jest drugim tomem cyklu pod tytułem Ukryte w ciemności autorstwa D. B. Foryś.  Pierwszy „Mroczna pokusa” wywarł na mnie dobre wrażenie, polubiłam bohaterów i czułam, że muszę przeczytać kontynuację, aby dowiedzieć się, co się jeszcze może wydarzyć. Autorka potrafi sprawić, że czytelnik przepada na wiele godzin nie mogąc się oderwać od czytanej lektury. Ilekroć sięgam po książki D. B. Foryś wiem, że ta kobieta mnie nie zawiedzie. Zawsze trafia w mój gust, potrafi rozbawić, zdenerwować i sprawić, że rozpływam się czując emocje bohaterów. Czy można chcieć, czegoś więcej? No tak, dowidzieć się, jak się kończy historia. Nie obawiałam się tego, czy książka utrzyma swój poziom, po prostu wiedziałam, że tak będzie. Jestem pewna, że macie grono autorów, o których wiecie, że z pewnością Was nie zawiodą, Foryś należy do mojego grona.

Główną bohaterką książki pod tytułem „Mroczna obietnica” jest Kornelia Machulska w wyniku pewnych okoliczności, znalazła się tam gdzie nie powinna, stając się świadkiem pewnego zdarzenia, które sprowadza na nią niebezpieczeństwo. Kornelia nie spodziewała się tego, że będzie zmuszona walczyć o swoje życie, ani tego, że zostanie na nią wydany wyrok. Udało jej się uciec z rąk oprychów, odnaleźć w lesie pewien domek, pozornie wydający się opuszczony. Postanawia się w nim schronić, w ten właśnie sposób poznaje Alana. Bohaterów coś do siebie przyciągało, a to wystarczyło, aby zaznać trochę szczęścia pośród mroku i tajemnic. Przeszłość jednak potrafi płatać figle i upominać się o swoje. Nie zawsze wszystko można poukładać i odciąć każdy most prowadzący w przeszłość. Czy związek Kornelii i Alana przetrwa tak trudną próbę? Czy ich miłość okaże si na tyl silna?

„Mroczna obietnica” zdaje się być pisana emocjami, cieszyłam się, że dzięki tej lekturze mogłam lepiej poznać bohaterów i spędzić z nimi więcej czasu. Nie można powiedzieć,, że nowa powieść D. B. Foryś jest zapychaczem, czy powielaczem schematu. Dostaniemy tutaj rozbudowaną historię, która akcją wciąga, hipnotyzuje i zachwyca. Autorka pokazała, że nie tylko ma ciekawe pomysły na kontynuację, ale także potrafi je zrealizować po mistrzowsku. Czytałam książkę z lekkim uśmiechem na twarzy, nie czułam się znużona, czy zmęczona, chciałam znacznie więcej. „Mroczna obietnica” to powieść, w której znajdziemy miłość, tajemnicę, niebezpieczeństwo, przeszłość, a także szczyptę pikanterii do smaku. Drugi tom zdecydowanie jest intensywny, bogaty w akcję, nieprzewidywalny. Czytelnika czka wiele przygód, walki, a także zmian, które zachodzą w bohaterach.




Komentarze

Popularne posty