Premiera Veronica Roth Spętani Przeznaczeniem

Dla tych, którzy śledzą mój #bookstagram to nie będzie żadna wielka nowina, otóż skuszona możliwością recenzji książki Veronici Roth "Spętani przeznaczeniem" wypełniłam formularz na stronie internetowej. Przyznam szczerzę, że nie myślałam, że taki mały szary człowieczek, jak ja, błądzący w tej ogromnej bookstagramowej społeczności zostanie zauważony. Udało się!  Wczoraj wieczorem otworzyłam maila i moim patrzałkom ukazała się informacja o tym, że dostałam egzemplarz recenzentki książki, którą chciałam przeczytać!


Cały czas pracuję nad blogiem w miarę  możliwości i czasu, dlatego liczę na wyrozumiałość i dobre rady, moi kochani! Zobaczmy zatem jak wygląda okładka książki, wiadomo, że po niej nie da się ocenić zawartości, ale ten błękit zachwyca. Czyż nie mam racji?




#veronicaroth, #spętaniprzeznaczeniem, #najlepszaksiążkaveronikiroth #wydawnicstwojaguar #bookshelf #recenzja #premiera #zapowiedź #naznaczeniśmiercią #okularnica #bkooguje #czytambolubię #całapolskaczyta #czytaniejestseksy #szalonamajówka


Komentarze

Popularne posty