Recenzja Cora Brent „Skreślony”

 Oni nie mieli prawa być razem, ale prawo w ich świecie nie obowiązuje.

Conner Wiseman był moim jedynym przyjacielem. Do czasu, aż o mnie zapomniał. Gdy wrócił do mojego życia na jedną noc, znienawidziłam go całkowicie.
Dziesięć lat później Conner jest wielbioną przez całe miasto gwiazdą futbolu. Ja stanowię jego przeciwieństwo. Kryminalny półświatek to moje dziedzictwo, z którego nie jestem dumna. Tkwię w potrzasku brutalnej rzeczywistości i czuje, ze przeszłość, od której chcieliśmy uciec, wkrótce nas dopadnie, a tajemnica ukrywana za uśmiechem złotego chłopca wyjdzie na jaw. Niedokończone sprawy, rachunki do wyrównania i to wszystko wplatane w relacje, która nie mogła być prosta.
Myślałam, że wiem, jak się w nim nie zakochać... Nie wiedziałam.
Myślał, że wie, czego może się po mnie spodziewać... Nie wiedział.
Trzeci tom bestsellerowej serii „Odmieńcy z West Emerald”.
 


Wydawnictwo: Ale
Rok wydania:  2024
Format: Książka
Liczba stron: 520
Cykl: Odmieńcy z West Emerald
Tom III


Dotarliśmy do zakończenia serii Odmieńcy z West Emerald autorstwa Cory Brent i jestem tak smutna, że ​​to moje ostatnie spotkanie z bohaterami. „Skreślony” to historia pełna emocji,  czekałam na historię Connera i Haven i nie zawiodłam się. Ta dwójka ma tragiczną przeszłość, którą pamięta tylko jedno z nich, a obserwowanie rozwoju ich związku było niesamowitą przyjemnością. Dzięki tej serii mogłam poznać pióro autorki i nie wyobrażałam sobie, aby nie sięgnąć po ten tom.

Głównym bohaterem książki autorstwa Cory Brent pod tytułem „Skreślony” jest Conner Wiseman, to wesoły i przyjemny człowiek, taki, do którego ciągnie innych. Dusza towarzystwa, jest utalentowanym futbolistą, który jest rozpoznawalny i osiągnął sukces. Jest niezwykle pomocnym człowiekiem, sukces nie przewrócił mu w głowie, szanuje ludzi. Ma swoje demony, które nie dają mu spokojnie spać. Conner jest dobrym facetem, który cieszy się życiem, pomimo utraty dużej części wspomnień z dzieciństwa z powodu urazu głowy. Wracają do niego urywki powiązane ze śmiercią mamy. Heven Marchenko to kobieta, która została pozbawiona wyboru. Musiała zająć się rodzinnym biznesem, kryminalny półświatek to jej dziedzictwo. I choć ma twardą powierzchowność, znalazła swój własny sposób na pomaganie ludziom, których skrzywdziła jej rodzina. Haven musi być twarda, aby nie tylko przetrwać, ale także rywalizować w zdominowanym przez mężczyzn świecie. Opanowała do perfekcji umiejętność ukrywania swojego prawdziwego serca. Rodzina znaczy dla niej wiele i robi wszystko, aby zapewnić im bezpieczeństwo. Czy pozwoli sobie na szczęście? Czy Conner zrobi wszystko, co trzeba, aby przełamać jej opór?

„Skreślony” to uzależniającą lekturą, której nie można było odłożyć, nie dało się po prostu. Nie ważne były zarwane noce, czerwone oczy, kiedy nie wiedziałam, co się wydarzy. Brent ma taki dar łączenia relacji, na których naprawdę ci zależy, nie tylko na głównej parze bohaterów, ale także na ich rodzinie, czy przyjaciołach. W innych książkach widzieliśmy cześć Haven, w końcu możemy spojrzeć na nią, jako  kobietę, która była ukryta w cieniu. Musiała być zacięta i twarda, aby przetrwać w tak brutalnym rodzinnym biznesie, ale pod lodowatą fasadą kryje się wrażliwa kobieta, która wciąż tęskni za chłopakiem, z którym tak dawno temu się przyjaźniła. Kiedy Conner przebija się przez jej twarde mury, możemy dostrzec, jak wielkie jest jej serce i ile potrafi poświęcić dla tych, których kocha. To kochający zabawę, uroczy chłopak, który jest popularny i wychwalany z powodu swoich sukcesów na boisku. Nie lubi się poddawać i wie, że właśnie ona jest warta tego zachodu.  Relacja rozwijająca się między bohaterami była wspaniała, małe fragmenty ich historii były nam podawane w sprytny i perfekcyjny sposób.  „Skreślony” to książka, o której nie łatwo będzie zapomnieć, ciągle myślę o bohaterach, wywarli na mnie ogromne wrażenie, dostarczyli nam tak wiele emocji. Książka ma ciekawy klimat, otrzymujemy w niej wiele tajemnic, mafię, niebezpieczeństwo, ale także nadzieję i szansę na miłość. 


W s p ó ł p r a c a    r e k l a m o w a 

Komentarze

Popularne posty