Recenzja Cindy Lia „Underground”

 Jego praca? Zna się na niej.

Jego demony? Dręczą go.
Od pięciu lat Riley bez mrugnięcia okiem wykonuje brudną robotę dla grubych ryb.
Jego specjalność? Zamknięte drzwi.
Między jednym a drugim kontraktem ten ekspert od uprowadzeń szkoli najlepszych u swego boku.
Jego ulga? Cierpienie.
Mając zmaltretowaną duszę, Riley nie ma nic do stracenia. Nie waha się nawet wtedy, gdy jakaś szycha powierza mu ostateczną misję. Suma jest atrakcyjna, a wyzwanie odpowiednio wymagające. Jeszcze jedno zlecenie do wykonania ze swoją ekipą w piwnicy tego odizolowanego domu na przedmieściu.
Gdyby tylko nie zmieniły się reguły, gdyby tylko dziewczyna nie stawiała oporu, gdyby tylko gra nie zaczęła się… w tej chwili.
Kiedy zwierzyna się buntuje, polowanie czas zacząć!
Uwaga: niniejsza książka należy do gatunku dark romance i jest przeznaczona dla czytelników dorosłych.

 


Wydawnictwo: Black Rose
Rok wydania:  2024
Format: Książka


„Underground” to powieść autorstwa Cindy Lia, nie miałam wcześniej możliwości zaznajomienia się z jej twórczością, dlatego postanowiłam to zmienić. Przedstawia ona świat współczesny, który potrafi ukazać się z okrutnej strony. Dawno nie czytałam dark romansu, a ten  należy do tych z gatunku delikatniejszych. Chciałam poznać bohaterów, kiedy tylko przeczytałam opis fabuły. Lubię, kiedy powieść się wyróżnia, a bohaterowie nie są zbyt krystaliczni. Książka została wydana przepięknie, okładka bardzo mi się podoba, a sam wstęp, możecie zobaczyć sami, aż się prosi, aby zacząć czytać i przepaść bez wieści.

Główną bohaterką książki autorstwa Cindy Lia pod tytułem „Underground” jest Lexi. To kobieta, która pochodzi z dobrego domu, gdzie zawsze były pieniądze, jednak brak było najważniejszego uczuć. Matka nie darzyła jej miłością, robiła wszystko, aby stłamsić i poniżyć, nie miała żadnych oporów, aby wymusić na niej określone zachowanie. Jedna  z takich prób mogła się zakończyć dla niej tragicznie, pomimo tego, że Lexi udało się uniknąć tragicznego losu odcisnęło się to na jej psychice. Wysunęła wnioski i zaczęła uczęszczać na lekcje samoobrony, nie przypuszczała nawet, że ta umiejętność w niedługim czasie tak bardzo jej się przyda. Dziewczyna została porwana z domu przez człowieka, który trudni się wykonywaniem zleceń w bardzo brutalny sposób. Lexi postanowiła zrobić wszystko, aby pożałowali tego, że ją uprowadzili. Riley  jakiś czas temu obrał taką ścieżkę kariery, wystarczy dobrze zapłacić, a on zrobi co trzeba. W tym przypadku uzyska informacje, za które zapłacił mu klient, nie przypuszczał, że ta kobieta ma taki diabelski charakterek. Lei znalazła sposób na to, aby pozostać bezpieczną z dala od innych, wystarczy zdobyć jego zaufanie, czy jej się to powiedzie? Czego chcą od Lexi? Czyje demony są straszniejsze jej, czy jego?

„Underground” to historia, która zapewniła mi wiele emocji, sprawiła, że nie mogłam przestać myśleć o tym, co się wydarzy dalej, jak się potoczy historia Lexi. Żaden czytelnik nie chciałby dorastać w takim domu, gdzie nie można ufać własnej rodzinie, gdzie używa się manipulacji i tłamszenia jako środka wychowawczego. Nie sądziłam, że ta historia wpłynie na mnie tak mocno, że często będę do niej wracała myślami. Riley jest bezwzględnym i zimnym mężczyzną, który nie zna litości. To człowiek, który przeżył własne krzywdy, a one ukształtowały go właśnie w taki sposób. Autorka twardo szła za swoim własnym zamysłem, nie miała zamiaru go zmieniać, nawet jeśli moje myśli i przypuszczenia szły w inną stronę. Udało jej się mnie zaskoczyć. „Underground” przedstawia historię ludzi, którzy zostali skrzywdzeni, ich życie mogło wyglądać zupełnie inaczej, a razem tworzą mieszankę wybuchową, jakby stworzoną dla siebie. Przygotujcie się na wiele emocji, zaskakujące zwroty akcji, momenty, które bez wahania potrafią złamać serce i poskładać je na nowo.



W s p ó ł p r a c a    r e k l a m o w a

Komentarze

Popularne posty