Recenzja Marcela Tomas „(Nie)Idealny”

 Podobno demony to mściwe istoty. Doskonale przekonuje się o tym pisarka, Olga Małecka, która odrzuca zaloty jednego z nich i ściąga na siebie klątwę. Niedługo potem w życiu Olgi zaczynają pojawiać się idealni mężczyźni, których pierwowzory wykreowała w swoich powieściach. Przy ich pomocy demon próbuje doprowadzić do tego, by pisarka stała się jego własnością. Jednak ona nie zamierza się łatwo poddać i rozpoczyna walkę, której stawką jest jej dusza.
Chociaż Asmodeusz czuje na karku oddech polującej na niego łowczyni demonów, wcale nie zamierza się poddać. Nie zrezygnuje ze zdobycia Olgi, nawet gdy zostanie ona wplątana w burzliwy spór pomiędzy demonami i heksami. Wkrótce jego działania doprowadzą do tego, że na szali zostanie postawione nie tylko jej życie, ale również istnienie całej ludzkości…

 


 

Wydawnictwo: Amare
Rok wydania:  2024
Format: Książka
Liczba stron: 456


Na tą książkę natrafiłam przypadkiem, zastanawiałam się, czy powinnam po nią sięgnąć, czy da mi rozrywkę i zaintryguje. „(Nie)Idealny” autorstwa Marceli Tomas to książka, która z pewnością doda nam odrobinę świeżości jeśli chodzi o paranormalny romans. W moim przypadku wystarczyło, abym przeczytała opis fabuły i wiedziałam, że bardzo chciałam przeczytać tą powieść. Czy jest coś lepszego od ucieczki od przytłaczających obowiązków i udania się w świat, pełen magii, drapieżnych stworzeń? Zastanawiałam się, jak to jest oprzeć się demonowi, czy miałabym tyle siły i samozaparcia, aby go odrzucić? Historie o aniołach i demonach, jak i smokach po prostu uwielbiam.

Główną bohaterką książki autorstwa Marceli Tomas pod tytułem „(Nie)Idealny” jest Olga Małecka, kobieta jest autorką wielu powieści.  Nigdy by nie przypuszczała, że w niedługim czasie przekona się, jak to jest być bohaterką jednej z własnych historii. Demony bywają niezwykle mściwe, a ich zlekceważenie nie może przynieść niczego dobrego. Wystarczyło odrzucić zaloty jednego z nich, aby kara dosięgła kobietę. W jej życiu zaczęli pojawiać się mężczyźni idealni, wprost z kart powieści, płonących romansów, jednak wcale nie są tacy idealni, jakby mogłoby się wydawać. Asmodeusz pragnie, aby kobieta stała się jego własnością. Czy jego matactwa sprawią, że tak się stanie? Olga nie jest naiwnym dziewczątkiem i z pewnością walka o jej ciało i duszę  będzie zacięta. Asmodeusz nie jest jednak bezkarny, poluje na niego pewna łowczyni, która z pewnością się nie zatrzyma. Demony, heksy, łowczyni, a gdzieś w tym wszystkim miłość? Czy cała ludzkość może być zagrożona?

„(Nie)Idealny” autorstwa Marceli Tomas to książka, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. W żadnym wypadku nie żałuję, że po nią sięgnęłam. To niesamowite jak można wpleść tak wiele motywów w powieść i sprawić, że potęguje ciekawość. Pomimo tego, że książka jest debiutem czytało mi się ją niezwykle szybko, a jej klimat był uzależniający. Bohaterowie byli zabawni, przejście od wrogości, poprzez przyjaźń, aż do szybszego bicia serca było dobrze rozegrane. Asmodeusz, mroczne demon władający pożądaniem, czy czytając o takim bohaterze nie można poczuć ekscytacji? Zacierałam dłonie posuwając się coraz dalej w tekście, fabuła zaostrzała apetyt im dalej brnęłam, tym więcej otrzymywałam akcji. „(Nie)Idealny”  to świetna książka, która z pewnością jeszcze nie raz zagości w moich dłoniach. Nie wyobrażam sobie nie rozerwać się ponownie i nie spotkać się z bohaterami. Świat demonów połączony ze światem śmiertelnych dał mi czytelniczą ucztę.

W s p ó ł p r a c a    r e k l a m o w a

Komentarze

Popularne posty