Recenzja Anna Wolf „Ghost”

 Ghost należy do Storm Riders MC. Dla bikera Klub od zawsze jest na pierwszym miejscu, jednak między sprawy zawodowe i klubowe wchodzą jeszcze prywatne: przeszłość oraz kobieta, której nie powinien pragnąć, ponieważ surowe zasady mówią, że Carmela, jako siostra jednego z nich, jest dla niego nietykalna.
Siła, która go ku niej ciągnie, jest ogromna. Wszyscy widzą, co się między nimi dzieje, ale nikt nie jest w stanie przewidzieć rozwoju wydarzeń…
Sprawy komplikują się jeszcze bardziej, kiedy do gry ponownie wkracza niebezpieczny gang motocyklowy. Któregoś dnia dochodzi do tragedii, a całe Storm Riders wyrusza wymierzyć sprawiedliwość i odzyskać to, co należy nie tylko do Ghosta.
Co się stało? Jakie tajemnice wyjdą na jaw, a jakie pozostaną na zawsze w ukryciu?
 


Wydawnictwo: Aurat
Rok wydania:  2023
Format: Książka
Liczba stron: 320
Cykl: Storm Riders MC
Tom II


Czytając książki o motocyklistach Ani słyszę ryk silnika, czuję zapach benzyny, palonej gumy i charakterystyczny odgłos męskich głosów śmiejących się w oddali. Czerpią przyjemność z jazdy w nieznane, długo czekaliśmy na spotkanie z kolejnym panem należącym do Stom Riders Mc, ale myślę, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. „Ghost” zawsze mnie intrygował miałam do niego słabość. Klub zawsze powinien być na pierwszym miejscu, tylko, co jeśli na drodze stanie kobieta? Każdy ma swoje własne sekrety, nie zawsze chce się nimi podzielić, nawet z rodziną. Czasami nie jest się na to gotowym, innym razem nie ma ochoty wracać do przeszłości. Lubicie takie historie? Macie swojego ulubionego bohatera?




Główną bohaterką książki autorstwa Anny Wolf pod tytułem „Ghost” jest pewna urocza pani, siostra jednego z członków klubu, już samo to czyni ją nietykalną dla wszystkich braci. Dobrze zdajemy sobie sprawę, że czasem łatwiej powiedzieć niż zrobić. Zwłaszcza, jeśli chodzi o mężczyznę, który przyciąga ją do siebie bardziej niż by tego chciała. Kobieta jednak chce od życia czegoś więcej, chce być w trwałym związku, poczuć stabilizację i bezpieczeństwo, tylko czy w tym facecie to dostanie? Czy Ghost stanie na wysokości zadania i pokaże jej, jakim jest człowiekiem? Tylko dobra kobieta może z mężczyzny zrobić prawdziwego faceta. Carmela zasługuje na znacznie więcej, czy przeszłość Ghosta jej nie odstraszy? Wiele pytań, a tak mało odpowiedzi. Czy mężczyzna weźmie odpowiedzialność za drugiego człowieka, zwłaszcza kiedy niebezpieczeństwo jest tak blisko?





„Ghost” jest książką, na którą bardzo czekałam, kibicowałam autorce w wydaniu historii bikera, ponieważ zwyczajnie na to zasługiwał.  Myślę, że nie tylko ja czułam ekscytację, kiedy mogłam dotknąć książkę i się nią cieszyć. Anna Wolf potrafi sprawić, że z każdą czytaną jej powieścią wzmaga się chęć sięgnięcia po kolejną. Wolf potrafi wpleść w historię trudniejsze tematy nadające jej głębi. Wieź między bohaterami jest niezwykle ważna i silna, czy ta dotycząca braci związanych klubem i honorem, czy też ta rodząca się między Ghostem i Carmelą. Bardzo polubiłam jej postać, to dobra dziewczyna, która nie uznaje półśrodków, chce tego, na co zasługuje, pewniaka, związku z kimś, dla kogo wierność nie stanowi problemu. To silna kobieta idealna ku temu, aby okiełznać bikera. „Ghost” jako bohater nie miał lekko, a wiele wydarzeń jeszcze było przed nim, nie raz zastanawiałam się, jak mężczyzna sobie poradzi, w jaki sposób poukłada sobie życie? Czułam się zaciekawiona, a kolejne wydarzenia zaostrzały mój apetyt na to, aby dobrnąć do końca tej historii. Uzmysłowiłam sobie, że bardzo mi brakowało historii Anny Wolf.




W s p ó ł p r a c a      r e k l a m o w a 



Komentarze

Popularne posty