Nowości



Witajcie w to poniedziałkowe popołudnie, muszę przyznać, że jest ono dla mnie pełne radości i niespodzianek. Jakiś czas temu obiecywałam Wam przekazać pewną informację, ma ona coś wspólnego z pewną blogerką, która podpisuje się instagramowym nickiem @bjcczyta. 



Klikając na link powyżej "niespodzianka" zostaniecie przeniesieni na blog Basi, gdzie opisuje dokładnie wszystkie szczegóły naszej współpracy. Tak, wzięła mnie za fraki i rozruszała moje stare kości, "weź się Aga do roboty, skończ się lenić", jak można na takie argumenty odpowiedzieć?
Odpowiedź jest tylko jedna: WCHODZĘ W TO.

Kim jest Basia?

To taki mały szaleniec, z którym przeplatałam drogi dojazdowe do pracy w kilka miejsc, chociaż nigdy nie pracowałyśmy u wspólnego pracodawcy. Jeździłyśmy razem o drakońskich porach do Katowic, kiedy większość ludzi prężnie obracała się na drugi bok w szeleszczącej pościeli, jeździmy i teraz znacznie bliżej. To się nazywa przeznaczenie. Basię znam od dziecka, nasze gusty zarówno do filmów jak i literatury są bardzo zbliżone, w większości wręcz się pokrywają, dlatego czasem robimy małe "randki w kinie", bo jak można przepuścić "Avengersów", no jak? A no właśnie, to jest silniejsze od nas. 

Oto, co sama zainteresowana mówi o sobie:

@bjcczyta 
@bjcczyta (Basia)
Moje motto to: "Do what you love and love what you do"! Kiedy robisz to co kochasz, nigdy ci się to nie znudzi. Człowiek bardzo często się ogranicza, a szukanie nowych pasji jest przecież podstawą do ciągłego doskonalenia. Absolwentka finansów i rachunkowości. Na co dzień mam do czynienia z "goniącym" terminem, co nauczyło mnie organizacji pracy. Jestem rzetelna, a to podstawa nie tylko dla księgowej, ale również dla blogera. Po wielu latach postanowiłam pisać bloga o dobrym filmie i jeszcze lepszej książce. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie wolnego wieczoru bez filmu, czy wciągającej lektury.
  
Mam nadzieję, że ją polubicie, bo jest to osoba, która twardo stąpa po ziemi, na której na pewno się nie zawiedziecie.

Gdzie nas znaleźć?

BJCCZYTA

Instagram: @bjcczyta


Komentarze

  1. Moja Basia też jest małym szalencem i mieszka na drugim końcu Polski, ale jest mi bliska jak siostra, więc i Twoją już lubię! Basie są fajne :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na tyto, że te Basie mają to coś :) ciesze się, że ją masz. Zapraszam częściej.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że u Ciebie także będą pokazywać się świetne recenzję a nie tylko u bjc... Zdecydowanie wolę Twoje :) Widać, że są przemyślane i bardzo zachęcają do przeczytania danej książki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty